loading...
فریمن بیوتی ماسک صورت
مهدی بازدید : 77 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

ماسک صورت مایع صاف کننده صورت و فرش ذغال سنگ فریم دارای اثر دوگانه است:

• پاک کردن: ذغال فعال به طور طبیعی پاکسازی می شود و بدون خشک شدن پوست شما به از بین بردن روغن و ناخالصی ها کمک می کند.

• اثر اسکراب: شکر سیاه اثر اسکراب را دارد و بنابراین به از بین بردن سلولهای قدیمی پوست کمک می کند. نتیجه آن ، پوستی نرم و تمیز است. ماسک صورت پولیش صورت و ذغال سیاه فریمن برای انواع پوست مناسب است.

نظرات در خصوص این محصول

نکات برجسته محصول
"... چهره قرمز مایل به قرمز بعد از برداشتن آن کاملاً عادی شده است! این برای پوست های حساس عالی است و من آن را تا الان کاملاً دوست دارم! " در بررسی ها
"من واقعاً از استفاده از این ماسک لذت می برم ، از شر همه پوست مرده روی صورتم خلاص می شود."
"من دیروز آن را از داروخانه لندن خریداری کردم ، و یک بار که به خانه آمدم ، بلافاصله آن را امتحان کردم."
شستن این ماسک آسان است و وقتی آب گرم را با آن مخلوط می کنید ، آن را پاک کنید ، بسیار خوب است.

من در اولین پایپ این اسکراب هستم و واقعاً آن را دوست دارم. من قطعاً دوباره آن را خرید خواهم کرد. این بافت بسیار غنی و تقریباً مانند روغن نارگیل دارد و به شما کمک می کند تا قند درست روی پوست شما بپیوندد. من طرفداران بزرگی از ذغال سنگ به دلیل خاصیت تمیز کردن منافذ عمقی آن هستم. به نظر نمی رسد قند به خصوص روی پوست حساس من خشن باشد. من معمولاً آن را روی صورتم مالش می دهم ، 10 دقیقه صبر می کنم و قبل از شستن باعث می شود پوست مرطوب و مرطوب از پوست مرده جدا شود.

فریم زیبایی روی محصولات با روحیه و الهام بخش از طبیعت ، سرگرمی ، دلسرد کننده و پرمصرف با قیمت در دسترس تمرکز دارد. Freeman Beauty با اولویت بندی زیبایی های خاص ، محصولات متنوع و آسان برای استفاده و مبتنی بر راه حل را در انواع مختلفی ارائه می دهد. این شرکت طیف گسترده ای از ماسک های صورت ، شامپو خشک ، حمام و بدن مخصوص و محصولات مراقبت از پا را ارائه می دهد که تجربه ای از اسپا را در راحتی در خانه شما ایجاد می کند.

نمونه کارها این مارک شامل طبقه بندی برجسته ماسک های زیبا برای چهره فرنمن ، ماسک های صورت سرم تزریق شده با فریم زیبایی ، ماسک های چهره افسانه ای فریمن ، آقایان ، محصولات مراقبت از پا ، فریم برهنه پا ، شامپو خشک و محصولات مراقبت از بدن است.

پولیش ، آوار ، تعجب آور است که پوست می تواند نفس بکشد! این ماسک و اسکراب منحصر به فرد دو بار برای سم زدایی از پوست کار می کند. اول ، پاک کردن ذغال فعال شده طبیعی به جذب روغن و ناخالصی ها بدون خشک شدن بیش از حد کمک می کند. سپس ، شکر سیاه به نرم کردن و شفافیت سلولهای پوستی کمک می کند. مناسب برای همه نوع پوست.

 

لینک کوتاه محصول

لینک کوتاه 2

resource 1

resource 2

resource 3

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 443
  • بازدید کلی : 2,458